2 April

Är redan 2april tiden går ju grymt fort alltså jag har inte alls mkt kvar i skolan heller jag slutar 6juni i skolan hmm.. oj oj.. känns man inte hinner mer riktigt, men gör så gott jag kan.. annars får jag läsa om ämnen igen fast ta en i taget å läsa utöver jobbet..

Ja idag så har Miranda mormor varit inne å gamel mormor me, vi fikade lite å tjötade som man alltid gör ahhaha..

Nu så har hon somnat är trötter, hon vaknade 8 imorse, var synd att hon inte sov tilll 10 som hon gjorde i fredags.. hon var sliten efter vi satt på akuten hela onsdag kom hem kl 01.00 sen torsdag var vi hos läkan igen inhalerade och fick kortisontabletter igen det ska man ha i 3dagar i rad sa läkan vi var hos, så då hade vi säkert åka till akuten 2 dagar till om vi inte hade en läkar tid dagen efter hmm sjukt.. jajaj. men  miranda har symtomen astma iallafall eller dom säger också den heter bronkit det e typ en förskylnings astma men det växer bort med tiden..

men som vi sa så ligger astma i släkten också då blev läkaren mer tveksam att det kanske inte gör det men det e bar 75% som ärver astma från sina förldrar eller farmor o farfar o mormor o morfar å sånt sa dom. så vi kan ju alltid hoppas på att hon inte behöver dessa mediciner sen i sommar..

sen rolig var den dagen.. jag satt på bio med svärmor o svägerskan sen får man ett sms att jag åker upp till akuten med dottern hon får ingen luft.. jahaaaa tänker man då å tar sina saker å svägerskan kör upp en till akuten. tur man har sån snäll svägerska/faster som körde upp sin mamma.. sen kom hennes farmor å hämtade oss också väldigt snällt av henne.. vad skulle vi göra om vi inte hade såna snälla personer runt om oss både farmor o farfar faster moster mormor morfar e helt underbara mot miranda o oss snälla ställer upp med massor med saker. är väldigt tacksam för det..

jaha kommer lite bilder här från både idre å 25årfesten vi var på förra helge vi hade skit kul :)


jag o miranda



födelsedagsbarnet hihi :) hela 25år :)


Abba gänget :) så snygga

fina tjejer :)

heheh leker med min bilstol å hemtele tycker jag är väldigt roligt :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-10-14 @ 08:51:04
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg