Torsdag är en bra dag

Torsdag blev en helt underbar dag, fast när klockan ringde var jag dödens trött , miranda sov än kl var 8.20 å jag ville verkligen inte gå upp men jag gick upp satte på kaffe gjorde lite rostatbröd, satt ner i lung o ro o åt min frukost dottern sov så gott och matte låg kvar i sängen kollade på tv, sen gick han me upp efter en stund, när kl var 9.15 så sa vi nööö nu måste miranda vakna så vi fick gå in och väcka den lilla damen, hon har lite ont i sin mun tror det e nästan 5 tänder som gått igenom nu vad jag har sett hmm svårt se deras små munnar.. men det inte mkt som fattas i över käken sen e alla upp där... hmmm stackare lider med henne hon haft feber nu i några dagar...

jaa nä vi fick upp henne klätt henne å sånt så ringde mattes mobil hmmm blir man alltid lika nyfiken.. då var det från dom proffic som matte var på arbetes interjuv på i går (onsdag) och idag ringde dom o talade om att han fick jobbet å vad skönt kände jag en klump i magen släppte nu man har den varje månand som man aldrig vet om pengar kommer från akassa eller nåt e alltid strul me dom. men nu äntligen så har han fått jobb jag är så GLAD , nu e mna två med heltidslöner klara man sig lite bättre varje mån kan man unna sig nåt mer en bara tänka o titta på saker den vill jag ha men går inte köpa, men nu kan man det ialalfall nåt till sig själv:) :) :)

Denna veckan så har jag pluggat på mitt samhällsprov sen i söndag suttitt på läst igenom å hållt på.. hoppas det sitter imon annars blir jag galen på mig. jag pratade med min lärare jag ska tärffa en lärae som struktueria upp lite åt mej på vad jag ska öva på mer å minder kan vara skönt att fålite hjälp med...  Jag har fått extra hjälp med matte A också där får jag 50p extra så klarar jag matte kursen får jag 150p istället för 100p :) e bra om man ska söka nånstanns.. hihi...

nää nu ska plugga vidare Matte A suttit med det en stund nu behövde lite break... går jättebra nu lösa x o y allt.. men imon då hur går det dåligt då eller bara för jag kan det idag.... hmm konstigt sånt där....

men vi får hoppas på det bästa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg