en härlig söndag med sol

Ja idag så vaknade man med Dottern skrek till vid typ kvart i 8 hon hade satt fast mellan spjällarna i sängen mmm dumt gjort gumman men men så e det ju...

Sen gick vi upp hon fick sin välling i soffan låg kollad epå barnpgramen... sen gjorde jag frukost till mej då.... självklart ska ju miranda min mat me ju. hmm typisgt miranda men men...

Gubben har inte sovit alls bra i natt han har haft väldigt ont i magen, han gjord eJu Mr rötgen igår då sprutar dom in kontrassmedel för se bättre...  men Dom på akuten trodde det kan vara bilnd tarmen eller kontrassmedelet som han inte tål eller en förstompning hmm underar om jag stavade fel jajaj skitsamma nu.. så han fick åka in så dom får kolla upp det för han är inte piggar han e trötter men inte så konstigt han varit vaknen meer en halva natten..

vi får hoppas dom hittar nåt. stackarn..

jaa idag e ju en härligt vår dag eller kallt e det ju men solen skinner å det e ju skönt..

vi ska åka till habo jag o miranda fira min fasters man som fyller...

sen så blir det inte så mkt mer idag iallafall..

imon e de skolan igen. jag skickade in mitt arbete igår kväll höll bli tåkig ett tag när jag ska skriva källhävnisning åååå  man görinte sånt så ofta ju.. hmm  emn men hoppas det blir bra och läraren me tycker det jag har kämpat med detta arbetet för jag sattasde  på VG oc´h MVG nämligen, men vi få se..

Ha det så gött i solen gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg