Måndag kväll

Jaa det måndag kväll var har man gjort denna dagen som den har gått så fort, joo jag har varit i skolan började kl 10.00 idag hade bara en lektion å det e matte det gick bra det, har kommit på det e inte bara jag som e helt inkompetent ju hahahahah:) så detta fixar jag nog hihihi... :)

sen så möte jag upp matte o miranda på a6 jag köpte ett lila linne till mej å leggings igen dom går åt.. sen så gick vi till ikea kollade lite hittade en ram till hans mormor o morfar som vi har gjort ett kort till dom på miranda. sen hittade vi en vardagsrumms lampa me :) äntligen det tog tid men men så e det ju.ahaha

Och nu så e matte på hockey , jag miranda e hemma.. men miranda sover i sin säng. å jag ska försöka plugga lite englska skriva mitt personliga brev går sådär bra kommit halvvägs ialalfall ska vara inne på fredag somhar några dagar på sig men vill helst bli färdig imon förjag jobbar extra på torsdag me efter skolan :)

På lördag så ska vi stå på loppis jag bokade ett bord förra veckan ska sälja lite barnkläder å böcker å sånt. kan inte spara på alla barnkläder får juu inte plats då hmm.. lite försvinner men inte allt..

sen ska vi på jobbet ha en avskedsfest för en som har slutat på lördag ska bli kul festa lite men inte kul att hon har slutat men hörde att hon trivides så bra på det nya så det e kul för henne ju :)

näää Martina måste plugga lite nu.. åååååå tråkigt med englskan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg