tisdag

Det är redan tisdag sjukt vad veckorna går fort.. I helgen så sov miranda hos sin mormor o morfar mellan fredag o lördagen.. för jag och matte var iväg på kvällen han på hockey å jag var på avskeds fest för en på jobbet vi hade ett tema att klä ut oss :)

först på lördag då så stog bi på loppis för första gången skulle sälja lite barnkläder å böcker..  och nja det gick sådär blev 200kr pluss iallafall men bordet kostar dock 160kr men det var rätt kul ;) men får testa en annan dag sen framöver igen få vi se hur det går...

idag så har jag haft en lektion å det var matte :) hmmm. sådär kul men man börja komma igång nu...
sen var det hem hämta miranda hos sin farmor sen hem till oss göra mat sen åka igen å träffa kattis en sväng :) först innan vi träffade henne så tog vi sväng till stats biloteket å lånade en engelsk bok som jag ska läsa på engleskan...

så jag ska läsa en bok som heter Bridget jones´s diary hmm sen göra en uppsatts av den lalallala det blir nog svårt för mig tror jag men man får ju försöka iallafall. :)

satt pluggade lite samhäll innan me se om jag kan på börja ett arbete där så man kommer nån stanns här, e så mkt arbeten ialla ämnen utan matte *haaha*

jaaa neee vad ska man göra nu, gå lägga sig snart man e  lite seg. imon blir det afro dans med kattis o jenny ska bli kul å testa det :)


min samhälls bok



så här var jag i lördags hård rockar försökte jag se ut som hahaha



här alla från mitt jobb:) var en trevlig kväll synd att ingrid slutade men hon trivs ju på sitt nya jobb å det e ju kul för henne..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg