party

I lördags så var det full fart här, först ut till habo fira med släkt o svärmor o svärfar plus mirands kusin kevin var ´med, men min gubbe var hemma o skulle fixa nåt jag visste inte vad det var en överraskning. så kl 18.00 ¨så skulle jag vara i stan igen, när jag kom hem då så möte matte upp mej utanför sen gick vi upp och sa han det e nån i tvrummet så väntar på dej,och jag tänkte hmm vem kan det vara, där stog det 18vänner till mej och gömde sej hahaha glad blev jag så jag fick tårar.. så kul.. så där var alla mina vänner. då var det daxs för party.. vi hade skit kul vi åkte satte oss på twin sen tog en drink,:) så mysigt. vilken lyckad dag.

love ya mina vänner ni e bäst.. tack för alla fina presenter jag fick igår aahah....
även från släkten :) är mkt nöjd.

puss o kram


fick en snygg ring dödskallen :) *love* fick denna av mamma o pappa



mitt armband fick av syrran i present :)

min jetset klocka edhardy märket fick av mamma o pappa fick en dålig bild synd



en del av mina vänner här mkt trevligt hade vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg