tisdag

Hejsan
idag är det tisdag och de e andra dagen på min semester..

idag så vaknade miranda kl 8.10ca skönt sova lite vi kollade på bananer o pyjamas o hon drack sin välling allt var lungt o skönt o mysigt..

sen så gick vi upp jag gjorde min frukost gjode lite rostat o miranda ville me ha så hon fick det också. hihi..

efter en stund så fick hon sin yoggi hon gillar inte gröten längre inte barngröten så hon får yoggi istället.
går det också.
sen gick vi till konsum köpte en paj ska ha sen ikväll när camilla o tommy o kevin kommer. vi ska planera inför semestern på lördag..

Vid elva så kom mirandas kusin kevin skulle passa han en stund för lena skulle på möte det var lungt.. vi var ute en stund sen så gick vi in efter 40min ca fick miranda mat o kevin en banan o saft. dom satte stilla i lung o ro båda två.o sen bad jag dom två städa mirandas rum o det gjorde dom inga problem för lena kommer snart hämta kevin. efter städet så la jag miranda i sängen o kevin fick kolla på tv efter en min ca så kom lena.. :)
men det gick bra endå allt.. både barnen lyssnade iallafall.

näää nu ska jag ta det lungt ta en kopp kaffe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg