Lördag (varmt)

Denna lördagen så vaknade miranda kl 8.30 hon vr lite anning trötter igår så var hon hos sin faster hon sov bara 20min på hela dagen. senn fredag så satt vi på akuten till 24.00 på natten för miranda ramlade slog i huvudet fick lima lite blödde som fan bara men så e det..

jaa så hon var lite seg tror jag nog den där lilla damen..

usch på onsdag börja jag o jobba igen *daaah* känns väldigt konstigt.. men det går nog bra..


på akuten så såg miranda natttröja ut och lite blod i hårt me.
efter 3,5time väntan så kom läkan å limade lite tog 2min ca hmmm *jag var arg då*


denna ringen är med på min önske lista i år :) som man fyller 25år aahahahaha

jaa men jag har en ny blogg också..
kommer nog skriva där mer än här men andvänder nog båda två hihihih :) och
den heter som mkt som  martinalundgren.devote.se
kolla in den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg