Midsommardagen

Jaa idag så gick jag upp kl 06.45 sen var det bärra av till jobbe vid kvart över 7 ca.. hmm var segt idag att gå upp för man vet att man har 10timmars arbetes dag framför sig..
sen imon så börjar jag halv 8 slutar 16.00 sen e man ledig fram till tisdag kl 13.00

Så på lunchen hemma så käkade jag lite tog det lungt var ute med dottern en sväng sen var det att be ge sig igen till jobbet.. men ska inte klaga e lung kväll idag skönt det..

Igår så firade vi midsommar hos svärmor o svärfar det mkt trevligt och god mat :)

Miranda hade sina fina klänning som hon hade fått av sin faster fia :)

jaaa det var denna dagen det. denna helgen gått fort imon e det söndag redan. oj oj..

på måndag så fyller jag 25år ååå oj oj illa :)

Näää ha det så bra..





våran älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg