söndag midda

Hejsan alla glada.

Idag så skiner solen ju det e ju härligt :) efter allt regn väder vi haft sen torsdags typ.

Idag så vaknade miranda 8.15 ca vi satte på barnpogram å så fick hon sin välling..

sen så gick vi upp så fixade jag min frukost då fick miranda lite kräm också.

sen började vi städa hänga ut alla mattor och städa till det lite här hemma men då blev nån lite sur hon heter miranda hpn hämtade sin jacka o skor hela tiden ville ut men jag sa vi tar det när vi e färdiga här. efter en stund så gick vi ut. då tog vi med oss barre me hunden så fick han me komma ut lite. gick vi efter en stund så skulle miranda sova midda, jag duschade o sen gick en lång runda med Barre..

Nu e man här dricka en kopp kaffe o miranda sover än...

vi ska sticka upp till A6 sen och köpa en bäddasoffa vi ska sälja biljardborde *yes*

så ska vi byta rum så datarummet o gäst rum får vara i mirandas rum och hennes rum blir det som e datarum nu. :) hiihi men vi ska tapestera om här sen :) så det blir mer ett rum för en tjej :)

jajaja ni får ha det så bra.

puss o kram


väntar på får rida på en ponny:)

Miranda blivit ztylad av sin faster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg