Måndag kväll

Måndag kväll: Ja nu är det måndag kväll mirandas faster varit på besök en sväng om hon fick en leksak å en thirts igen hmm den människan hon shoppar å shoppar så mkt å det e så snällt miranda blir iallafall glad för det hon får..

Senare idag så åkte jag å pappa å köpte vagnen på 1klass jag hade tur det var inte alls många kvar oj oj tur att vi åkte det den som jag ville ha fanns kvar som tur det. tänkte köpa annars en hel svart som var några hundralappar billigare men den fanns inte kvar men den somjag ville ha fanns*yeeees*

Jag är så glad att jag tog den är super nöjd den e väldigt lätt att köra å smidig fälla ihop :) det gick på 2200cakr det e inte farligt den var ju 20% på detta me :) kanon ju,. kan inte bli bättre..  Tack pappa för du följde me :)


Imon e det matte lektion det e det enda jag har.. mm har fan prov på matte på fredag å naturkunskap me. ååå men me hoppas det går bra endå.. man för göra så gott det går ju.

Snart e det bara 1 vecka kvar tills jag åkte till Idre :) yeeaaah jag längtar :) ska bli så kul å mysigt. hoppas bara att miranda e bättre hon har en sån hosta, så man blir galen å det gör ont me på henne.. hade 38.0 grader feber än suck hoppas den går ner snart..



denna vagnen blev det är mkt nöjd :)tack pappa :)




fick denna tunika av sin faster idag


Och så fick hon denna leksaken me :) tack faster Fia :)

Och nu ska jag plugga Matte *suck*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg