solig härlig söndag

Idag så har jag jobbat extra 7.30-12 det var nog dumt och inte alls dumt. det var lite jobbigt igår som miranda inte fick nån luft när hon hostade så jag ringde hälsan då dom sa det e nog krupp jag åkte upp med henne till akuten då så fick vi sitta där pga att dom inte hade tid..

Då var vi där från kl 19.00-åkte därifrån ca 22.45 trött å arg var jag för dom inte kollade miranda nåtting. åååååå sjukvård idag alltså.. själv jobbar man me det åååååå

sen var det hem å lägga henne å jag me men miranda vaknade typ 20:e min ca hostade hårt å satte säg upp för det var jobbigt.. hoppas denna natten e bättre bara.

så efter vi varit på hälsan jag o mamma o miranda så åkte vi till 1klass dom rea ju 20% dom ska lägga ner.. hihih. tittade på en ny vagn tilll henne som e lite mindre å smindijare.. ååå tina blev kär i en vagn där vill vill ha ha den.. men men får vänta då e det säkert inte kvar bara för det. men men så e det man kan inte en massa annat där me ju..  hiihih


Imon så e det skolan igen börjar 9-slutar 12 måste plugga denna vecka nu me har prov i naturkunskap å matte A daaaaaah

sen måste jag göra lite engelska me ju. så enkelt e det måste måste komma igång tycker det ämnet e så tråkigt förstår inte det.



typ den fast det var lite grå me å rutig :) hiihi

vi får se hur vi gör tyckte om den iallafall.

hjälper mamma att städa hmm typ :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

En sån Emmaljunga Scooter 2.0 har vi och det är den bästa vagnen vi har haft! Rekommenderar den verkligen!

2011-03-06 @ 18:15:56
Postat av: Marie W - mamma till Linus

Jag håller med föregående talare!! Den vagnen är superbra!! :)

2011-03-07 @ 16:32:04
URL: http://mariews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg