1 MaJ

ja herregud det e redan 1 maj ju det e sjukt vad tiden har gått fort.. det är inte så mkt kvar i skolan nu har två vanliga prov kvar sen två nationela prov sen e skolan slut det e sjukt ju... gått aldelles för fort ju... men jaag tog för mkt att läsa på en gång men då har jag testat det, nästa gång så ska jag bara ta ett ämne eller två får se.. så plugga dom, blir för mkt med 5 ämnen som jag läser nu på 20veckor. sen har prov i alla ämnen blir lite rörigt för oftas har man prov samma dag, har man ´2st redan ska ha ett 3:e me då får man flytta det en vecka fram å då blir allt förskjutet e lite surt ibland... det e för del å nackdelar med att läsa så många ämnen på en gång.. på ett sett blir man färdig fortare.. men men så e det....


I påsk så var vi i danmark/tyskland hade jätte kul o mysigt, skönt väder å allt... helt perfek kan inte bli bättre....

sen stack jag till ullared igår valborg bara sådär.. svägerskan frågade mej på fredag om vi skulle åka hon fick ett ryck jag tackade inte nej precis  e alltid lika kul med ullared å kul å åka iväg så hihii:) shoppade lite till mej o miranda å matte me lite hihiihi.. mest mej o miranda ahhahaha

jaaaa vad ska man säga mer.. e inte inne så ofta skriver  har inte den tiden e så mkt i skolan men sen kommer det mera inlägg när skolan e över :) lovar :......:)


kommer lite bilder för april mån :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg