så trött på att plugga

Ja idag så vaknade miranda kl 08.00 första gången sitter där inne säger mamma eller pappa hmmm.. buse... då e det bara ta upp henne så matte gick in hämtade henne gjorde välling så fick hon ligga mellan oss en stund å busa lite. satte på tv:e å kollade på nyheterna en stund... jaaa ca 40min så gick vi alla upp jag gjorde frukost till mej.. självklart har jag nån jämte mej som ska smaka på allt denna gången tog hon mitt knäcke med keso på å det åt hon hmm.. sån buse..

sen var det fixa till sig lite.. packa väskan till skolan å åka ha en lektion plus jag o en skulle sitta kvar göra vårat arbete om samhälls problem så vi valde våld mot kvinnor.. så jag satt en timme extra länge i skolan usch usch så trött e man på dessa papper..

inför provet imon på naturen jag har noll koll det e så mkt papper så jag vet inget jag e så snurrig. jag sa det min lärare går det åt pipan så e det pga av alla dessa jävla papper sa jag hon bara skrattade lite lätt.. jaha.. sen e hon så snurrig nu läraren  som idag gick vi igenom dom sista frågorna inför provet man kan öva på hela 8 st frågor men varför dagen innan det går ju inte många sa det jaha då e det bara sitta rååååååå plugga ikväll då på dessa frågor vi fick. hmmm hon e lite knepig.. har bara en lektion kvar sen har vi inget mer på naturen sen e den slut såååååååå skönt.. hmm.

jajaj nääää ska nog plugga matte nu kanske eller göra kvällsmat våre kanske bättre har inte ätit än, oj oj jag går här hemma snurra tycker jag.. behöver nog en dag snart o bara koppla av men det e inte lätt det...

näää nu dra jag mej..
hej svejs :)


hahaha han så himmla roliga å lyssna å se på. skrattar varje gång han är med hahahahahahah


jaa här så pratar han om unga mammor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg