torsdag 12Maj

Jaa nu e man snart mitten i Maj sjukt var tiden springer, jag börjar jobba igen om 3veckor 2dagar känns sådär kul men men man måste, jaag vill jobba men inte där , vill göra nåt nytt därför pluggar man lite så man kan bli klok och göra nåt annat sen i framtiden, jag har liksom jobbat på dalvik i snart 7år och känner nu e det nog jag orkar inte me det stället det e för stressit å så e timmarna aldelles för många har inte mkt ledig tid å det känner jag det måste man ha lite.. mmen men ska pratat med chefen om detta be om en förflyttning..

I söndags nu så var  jag o Miranda och hälsade på min mormor en sväng. vi käkade lite mat sen åkte vi upp till mösseberg och kollade på djuren o tog en fika i det härliga vädert.. det var jätte mysgt kul se nåt annat en statsparken jämt. där e det mer djur en vi har i statsparken är nästan lite tråkigt att gå där nu...


I tisdag då så hade jag nationelt prov i engelska från 9-15.30ca snacka om att man var seger.. hmm trög i huvudet... sen så har man inte så mkt lektioner nu det närmars sig slutet för en när det gäller pluggadent.. tråkigt skulle viilja läsa lite mer.. men inte på s kort tid eler jo fast bara ett ellertvå ämnen då. hmm. inte 5 som jag gjorde nu det var för tuft...


Nu på lördag ska jag o ett gäng kompisar gå på Jay smiths i stan o hans band ska bli skit kul.. vi e 5st som ska gå.. jag har förköpt biljetter det blir lite billigare hihi sen då e man säker attt man kommer in me.. :)

då kommer miranda vara i Habo sova hos sin mormor o morfar :) skönt får sova ut på söndag det behövs..
Men så mkt mer ska vi itne göra hihi..

ha en bra dag me er :)




vacker :)


kollar på grisen



sååååå söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
http://i52.tinypic.com/oh91cx.jpg